گمنام زمان

ساخت وبلاگ

نگرانی گاندی از نفوذ زبان انگلیسی در هند

ZabanEnglisiDarHend

نگرانی گاندی از نفوذ زبان انگلیسی در هند

تقویت فرهنگ هر ملتی تنها از طریق بهره برداری از زبان ملی آن کشور ممکن است.
دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 365 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:37

TameAdams

مستند طعم آدامس کاری از دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر درباره موضوع دستگیری و رهاکردن جاسوس آمریکایی جیسون رضائیان

نهم اردیبهشت امسال و در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های انتخابیه، صدا و سیما گزارشی از تأثیر نمایندگان مجلس دوره های قبل در خصوص موضوعات مهم کشور را بازخوانی کرد. لحظاتی از این گزارش تلویزیونی، درباره جلوگیری نمایندگان از نفوذ بود که به سخنان حسن روحانی در 14 مرداد 59 و جلسه بررسی اعتبار نامه سید احمد مدنی اختصاص داشت.

مهمترین دلیلی که حسن روحانی (نماینده مجلس آن روز و رئیس جمهور امروز) برای رد اعتبارنامه سید احمد مدنی (نماینده منتخب کرمان در مجلس اول) به زبان آورد، چیزی نبود جز موضوعی که 37 سال بعد به آن اعتراض کرد و این رفتارها را بهانه جویی و پرونده سازی خواند!

مطابق مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی، در بیست و نهمین جلسه دوره اول مجلس، مورخ 14 مرداد 59 وقتی با اشاره هاشمی رفسنجانی، دستور جلسه به بررسی اعتبارنامه سیداحمد مدنی اختصاص می یابد، از جمله نمایندگانی که در این باره سخن می گوید و در مشروح مذاکرات مجلس (سال 59) و خطاب رئیس جلسه از او به «دکتر» یاد شده، حسن روحانی است. وی ابتدا با اشاره به دستوراتی که احمد مدنی در خصوص مدت سربازی داده، اشاره می کند و او را یک خائن می نامد و در ادامه بیان دلایل رد اعتبارنامه وی می گوید:

«… اما راجع به مساله نیروی دریائی، در ایامی که ایشان در نیروی دریائی بودند اولا پست ترین افراد را یعنی افرادی که سوء سابقه داشتند را در سمت های مهم گذاشته بود. وضع ناوگان های ما جوری شده بود که اصلا یک ناوگانی که قابل تحرک باشد در واقع نداشتیم. اکثر ناوگان های ما خوابیده بود که البته اخیرا بحمدالله ارتش جبران کرده است و اکثر ناوها به راه افتاده است .

این مساله را افراد سازمان سیاسی ایدئولوژیک نیروی دریائی بندرعباس و همچنین انجمن های اسلامی گواهند و مدارک را دارند که خبرنگاران خارجی در قسمت هائی از ناوها حق ندارند وارد بشوند اما ایشان در دوره تصدی اش، خودش شخصا اجازه می داده و خبرنگارهای آمریکائی و انگلیسی از تمام خصوصیات ناوهای ما با خبر می شدند؛ از مقدار آمادگی ما، و این مساله ای است که باید تعقیب بشود…»

نکته جالب در این سخنان روحانی، علاوه بر موضوع نزدیک شدن خبرنگاران جاسوس به احمد مدنی، و استفاده از افرادی با سوءسابقه، منابعی مثل انجمن اسلامی است که روحانی اخبار خود را از آنها دریافت کرده است.

جالب اینجاست که 37 سال بعد وقتی جماعتی از خبرنگارانی که با انواع و اقسام شیوه ها به جاسوسی می پرداختند، بازداشت می شوند، آقای روحانی در قامت رئیس جمهور به این بازداشت ها اعتراض می کند و این رفتارها را بهانه جویی و پرونده سازی می نامد!

در این مستند کوتاه تلاش شده تا برشی از دو مقطع تاریخی در کنار هم قرار گیرد. روحاني سال 59 در حالی مهمترین دلیل رد اعتبارنامه احمد مدنی را راه دادن خبرنگاران در بخش های ممنوعه ناوهای ایران می داند که 37 سال بعد، در سال 94 خبرنگار جاسوسی بازداشت می شود که به راحتی و با حمایت برخی افراد در نهاد ریاست جمهوری، از بسیاری مراکز و جلسات گزارش تهیه می کرده و در سفرها همراه روحانی بوده و به اصطلاح فنی حتی طعم آدامسی که رییس جمهور می جویده را هم می دانسته است!

پ ن : احمد مدنی، از اعضای بلندپایه جبهه ملی ایران بود. وی در سال ۱۳۴۸ به درجه دریاداری در نیروی دریایی ایران رسید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی دریایی و اولین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دولت مهدی بازرگان شد. او در بهمن سال ۱۳۵۸ در نخستین انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت کرد و با حمایت جبهه ملی ایران با کسب 15/9٪ آراء حائز رتبه دوم شد. مدنی در انتخابات مجلس اول نیز از حوزه کرمان به نمایندگی مجلس انتخاب شد اما اعتبارنامه او در مجلس تصویب نشد. وی در سال ۱۳۵۹ به آمریکا مهاجرت کرد و تا زمان مرگ در آنجا بود. وی سال‌ها رهبری جبهه ملی ایران را در خارج از کشور بر عهده داشت.

متن اظهارات دکتر (!) حسن روحانی در جلسه 29 اولین دوره مجلس مورخ 14 مرداد 59 در خصوص لزوم رد اعتبارنامه سید احمد مدنی، نماینده منتخب کرمان:

«بسم الله الرحمن الرحیم. من خیلی سریع نکاتی که هست خدمتتان عرض می کنم چون بعضی مطالب قبلا هم تذکر داده شده است، راجع به مساله مدت سربازی این مساله بسیار مهم است بعد از پیروزی یک انقلاب،‌ با توجه به اینکه رژیم گذشته مدت ده یازده ماه بود، نتوانسته بود سرباز جدید بگیرد و بنابراین وقتی اعلام می شود مدت سربازی یکسال، معنی اش این است که ارتش به طور کلی خالی بشود و طبق آماری که ما داریم با اعلانی که ایشان کردند، هفتادو پنج درصد ارتش خالی شد با توجه به اینکه نیروهای انقلابی ما هم بیشتر در میان سربازها بودند البته در این مساله ممکن است پای افراد دیگر هم به میان بیاید اما افراد دیگر به عنوان اینکه نظامی نبودند و تخصص نداشتند می توانند به عنوان قصور مطرح کنند اما ایشان که یک نظامی بوده، مسلما باید به عنوان خیانت، مساله مطرح بشود.

بعد کار دیگری که ایشان کرد این بود که گفت: آنهائی که به فرمان امام فرار کردند بروند و تا نیمه فروردین نیایند. آنهائی که به فرمان امام فرار کرده بودند که نیامدند آنهائی هم که به فرمان امام فرار نکرده بودند، برای اینکه نشان بدهند ما تابع فرمان امام بودیم آنها هم نیامدند. وضع به گونه ای شد که من در فروردین ماه ۵۸ که به همدان رفتم از پادگان زرهی همدان ، آن پادگان عظیم فقط ۱۳ نفر داوطلبانه پاسداری می کردند که این سیزده نفر معمولا شش نفر استراحت بودند، شش نفر یا هفت نفر دیگر پاسداری می کردند که البته اینها عنایت های خدا بود که آن پادگان های ما در آن شرایط حفظ شد. با همین دستوری که ایشان داد، سربازی را یکسال کرد، بعد هم ارتش محلی کرد باعث شد که پادگان های غرب کشور ما در خطر قرار بگیرد و پادگان مهاباد بدون درگیری تاراج بشود حتی تانک را از پادگان مهاباد ببرند. مجرم و خائن اصلی در این مسایل ایشان است که باید البته محاکمه بشود و در این مسائل باید دادگاه رسیدگی بکند.

اما راجع به مساله نیروی دریائی، در ایامی که ایشان در نیروی دریائی بودند اولا پست ترین افراد را یعنی افرادی که سوء سابقه داشتند را در سمت های مهم گذاشته بود. وضع ناوگان های ما جوری شده بود که اصلا یک ناوگانی که قابل تحرک باشد در واقع نداشتیم. اکثر ناوگان های ما خوابیده بود که البته اخیرا بحمدالله ارتش جبران کرده است و اکثر ناوها به راه افتاده است .

این مساله را افراد سازمان سیاسی ایدئولوژیک نیروی دریائی بندرعباس و همچنین انجمن های اسلامی گواهند و مدارک را دارند که خبرنگاران خارجی در قسمت هائی از ناوها حق ندارند وارد بشوند اما ایشان در دوره تصدی اش، خودش شخصا اجازه می داده و خبرنگارهای آمریکائی و انگلیسی از تمام خصوصیات ناوهای ما با خبر می شدند؛ از مقدار آمادگی ما، و این مساله ای است که باید تعقیب بشود.

در مساله ریاست جمهوری، ایشان سوء استفاده های زیادی از امکانات نیروی دریائی برای تبلیغاتش کرده. من قبلا به برادرهای اعضاء کمیسیون تحقیق گفته بودم که مدارکش را انجمن اسلامی نیروی دریائی و اداره سیاسی ایدئولوژیک ستاد نیروی دریائی در اختیار دارد، نمی دانم آن مدارک را گرفته اند یا نه. نکته آخر اینکه ایشان در مصاحبه ای که با لوموند در تابستان ۵۸ انجام داده و این مصاحبه در روزنامه صهیونیستی آیندگان آن روز هم منعکس شده بود، در آنجا ایشان صریحا می گوید که بختیار باید به ایران برگردد و به عنوان یک شهروند معمولی زندگی کند و در همان مصاحبه است که ایشان به نیروهای انقلابی می تازد که متاسفانه خوب بود آن مصاحبه با لوموند در اینجا خصوصیاتش ذکر بشود که ذکر نشد والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.»

نزدیک شدن خبرنگاران جاسوس به احمد مدنی، و استفاده از افرادی با سوءسابقه، منابعی مثل انجمن اسلامی است که روحانی اخبار خود را از آنها دریافت کرده است.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 286 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:37

وعده های پوچ روحانی به مردم http://opizo.com/hyJEyh

نوشته وعده های پوچ روحانی به مردم اولین بار در گمنام 31312 پدیدار شد.

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 337 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:37

نگاهی به نقش انگلیس و غرب در اشغال فلسطین و تاسیس اسرائیل

نوشته روز نکبت،‌فاجعه ای در تاریخ فلسطین اولین بار در گمنام 31312 پدیدار شد.

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 297 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:34

اگر برای عزت هزینه ندهیم، برای تحمل حقارت هزینه بیشتری خواهیم داد

rahimpour-hazineye-ezatB

بخشی از سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس میلاد امام حسین(ع) 1392

دانلود با کیفیت 360
دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت موبایل

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 309 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:34

چالش اساسی انقلاب، نظم جدید برای بشریت

emam-chaleshe-asasie-enqelabB

چالش اساسی انقلاب، نظم جدید برای بشریت

چالش اساسی انقلاب عبارت است از اینکه انقلاب یک نظم جدیدی را برای بشریّت ارائه کرده. نمیگوییم انقلاب از اول با مخاطب قرار دادن کلّ بشر آمد؛ نه، انقلاب اسلامىِ «ایران» بود، متوجّه مسائل ایران بود، متوجّه ایجاد تغییرات بنیادی در ایران بود؛ امّا زبان این انقلاب و پیام این انقلاب پیامی بود و زبانی بود که نمیتواند و نمیتوانست – به طبع حال – در مرزهای ایران منحصر بماند؛ یک مفهوم جهانی، یک حقیقت جهانی، یک حقیقت بشری به وسیله‌ی انقلاب پیام داده شد که هر کسی در دنیا آن را بشنود احساس میکند که به این پیام دلبسته است. آن پیام چیست؟ اگر بخواهیم آن پیام را در شکل اجتماعی و انسانی آن در یک جمله بیان بکنیم: مقابله‌ی با نظام سلطه است؛ این پیام انقلاب است. نظام سلطه، نظام تقسیم دنیا به ظالم و به مظلوم است؛ منطق انقلاب که منطق اسلام است، «لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون» است؛ نباید ظلم کنید و نباید بگذارید به شما ظلم بشود. کیست در همه‌ی صفحه‌ی بشری و عرصه‌ی وجود انسان که از این پیام خرسند نباشد، به این پیام دلبسته نشود؟ نه ظلم کن، نه ظلم بشو. این درست نقطه‌ی مقابل نظم حاکم بر جهان است از بعد از پیدا شدن تمدّن جدید صنعتی و شیوع ابزارهای صنعتی و به تبع آن، شیوع فرهنگ سلطه در عالم. هر دستگاهی در دنیا که وابسته‌ی به نظام سلطه باشد، با این پیام مخالف است. آن کسانی که خودشان سلطه‌گرند – یعنی دولتهای جبّار، شبکه‌های اقتصادی مکنده‌ی ثروتهای ملّی، ثروتهای ملّتها – با این پیام مخالفند، چون ظلم میکنند. دولتهای زیردست و فرودستی که بر ملّتهای فقیر یا ثروتمند حکومت میکنند و تابع آن نظام سلطه‌ی جهانی هستند، خودشان اقتداری ندارند، سلطه‌ای ندارند، امّا تابع آنها هستند، دنبال آنها راه میافتند، مخالف این پیامند. فلان دولتی که سیاستهای نظام سلطه را، سیاستهای فرضاً آمریکا را یا یک روزی سیاستهای انگلیس را موبه‌مو در کشور خود اجرا میکند، این با پیام «لا تَظلِمونَ وَ لا تُظلَمون» به طور طبیعی مخالف است؛ کمپانیهای بین‌المللی و چند ملّیّتی و تک ملّیّتی و جمع کنندگان ثروتهای عمومی [با این‌] مخالفند؛ آن سیاستهایی که در دنیا سه عنصرِ جنگ و فقر و فساد را گسترش میدهند، با این مخالفند.

بازخوانی بخشی از سخنان رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران در سالروز میلاد امام رضا

دانلود با کیفیت 360
دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت موبایل

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 306 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:34

قسمت سوم مجموعه بازخوانی، صدور انقلاب اسلامی

bazkhani3-sodure-enqelabB

بسم الله الرحمن الرحیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، و با مطرح شدن مفهوم صدور انقلاب اسلامی همیشه این مسئله دستاویزی برای تخریب نظام به حساب آورده اند ازین جهت که جمهوری اسلامی را به توسعه طلبی متهم می کنند اما در این کلیپ حاضر رهبر انقلاب اسلامی به طور شفاف این مسئله را واکاوی می کنند
دانلود با کیفیت 360

 
دانلود با کیفیت 720

 
دانلود با کیفیت موبایل

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:59

اعتراف تازه وندی شرمن به امیدهای آمریکا در فتنه 88

Sherman-Fetneh88

وندی شرمن در نشستی که به تازگی در اندیشکده «بیکر» دانشگاه «رایس» برگزار شد گفت: در تهران کورسویی از امید که از جنبش سبز برخاسته بود و ممکن بود اصلاحاتی در جمهوری اسلامی ایجاد کند قبل از  آنکه نوری از آن بلند شود خیلی زود خاموش شد.

وندی شرمن همچنین افزود: زمانی که انتخابات در ایران [در سال 1392]برگزار شد، نتایج آن باز هم کورسویی از امید بوجود آورد.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 288 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:38

مستند فرزند CIA

FarzandeCIA

مستند «فرزند CIA» به عملکرد و اقدامات سازمان امنیت و اطلاعات کشور در زمان شاه می پردازد که با نام اختصاری ساواک مشهور شده بود.

در این مستند برخی مأموران سابق این سازمان به بیان جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد و فعالیت ساواک می پردازند.

«فرزند CIA» می کوشد تحریفات اخیر جریان سلطنت ‌طلب و ضد انقلاب در مورد عملکرد رژیم پهلوی در برخورد با جریانات سیاسی و مذهبی مخالف رژیم را به شکلی مستند پاسخ دهد.

شیوه های ساواک از زمان جذب نیرو تا آموزش و استفاده از نیروها از بخش ‌های این مستند است که در خاطرات اعضای سابق این سازمان بیان شده همچنین به نحوه دستگیری، برخورد و شکنجه زندانیان سیاسی و نیز وابستگی به سرویس ‌های اطلاعاتی بیگانه در سازمان امنیت رژیم پهلوی هم اشاره می شود.

این مستند نخستین اثری است که در مورد ساواک است که از مأمورین سابق این سازمان برای بیان ابعاد پنهان ساواک و رفتار غیرانسانی رژیم پهلوی استفاده می ‌کند، نکته مهم اینکه این افراد عموماً از اداره هشتم (ضدجاسوسی) و اداره سوم (امنیت داخلی) ساواک بوده اند.

ایمان گودرزی کارگردان این مستند است.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 306 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:38

MolazemanHARAM-L.mp4

دانلود مستند زیبای ملازمان حرم (قسمت 19اضافه شد)

(بسم الله الرحمن الرحیم)

مدافعان حرم نامی است که برای رزمندگان حاضر در سوریه و در خط مقدم مبارزه با گروه های تکفیری و تروریستی بکار می رود، افرادی که دست از جان شسته و برای حفظ مکتب اهل بیت(ع) و مواجهه با مزدوران جاهل و نادان، پای در این میدان گذاشته اند.

هر از چند گاهی خبر شهادت برخی از مدافعان حرم زینبی در جامعه منتشر می شود و نشان می دهد هنوز باب شهادت بسته نشده و هستند کسانی که برای دفاع از اسلام ناب، جانشان را فدا کنند.

گفت وگو در مورد آرمان و هدف شهدای مدافع حرم و بیان خاطرات آنها از زبان همسرانشان، سبب گرامیداشت یاد و راهشان و نیز ترویج فرهنگ جهاد و شهادت می شود.

مجموعه مستند «ملازمان حرم» کاری از تلویزیون اینترنتی نصر، در هر قسمت با حضور همسران یکی از این شهدا تولید می شود؛ دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد از شهدای هسته ای کشورمان به عنوان مجری با این زنان فداکار و صبور به گفت وگو می نشیند و از آنها در مورد دوران زندگی مشترک با همسران شهیدشان می پرسد.

سید هاشم موسوی تهیه کنندگی «ملازمان حرم» را بر عهده دارد.

قسمت اول:زندگی شهید هادی باغبانی به روایت خانم مریم مهدی پور همسر محترم ایشان
زندگی شهید هادی باغبانی به روایت خانم مریم مهدی پور همسر محترم ایشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دنلود با کیفیت پایین

قسمت دوم:زندگی شهید مهدی نوروزی به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید مهدی نوروزی به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت سوم:زندگی شهید حسن غفاری به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید حسن غفاری به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت چهارم:زندگی شهید محرم ترک به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید محرم ترک به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت پنجم:زندگی شهید علی یزدانی به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید علی یزدانی به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت ششم:زندگی شهید علی یزدانی به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید علی یزدانی به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت هفتم:زندگی شهید افغانستانی جسین براتی به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید افغانستانی جسین براتی به روایت همسر محترمشان

دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت هفتم:زندگی شهیدعلی اصغر شیردل به روایت همسر محترمشان

زندگی شهیدعلی اصغر شیردل به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت نهم:زندگی شهید مصطفي بختی به روایت همسر محترمشان
زندگی شهید مصطفي بختی به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت دهم :زندگی شهید روح الله قربانی به روایت همسر محترمشان

زندگی شهید روح الله قربانی به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت یازدهم :زندگی شهید محمد حسین مرادی به روایت همسر محترمشان

زندگی شهید محمد حسین مرادی به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

    دانلود با کیفیت پایین

 قسمت دوازدهم:زندگی شهید سید اسماعیل سیرت نیا به روایت همسر محترمشان

 قسمت دوازدهم:زندگی شهید سید اسماعیل سیرت نیا به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

قسمت سیزدهم: زندگی شهید مصطفی صدر زاده به روایت همسر محترمشان

قسمت سیزدهم: زندگی شهید مصطفی صدر زاده به روایت همسر محترمشان


دانلود با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت متوسط

دانلود با کیفیت پایین

مستند ملازمان حرم – شهید حمید سیاهکالی مرادی
در چهاردهمین قسمت همسر شهید حمید سیاهلکی مرادی در برنامه حضور می یابد.

او در خاطراتش می گوید که شهید سیاهکالی همواره عقیده داشت کسی که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) می رود، باید مانند حضرت عباس(ع) به شهادت برسد.

شهید سیاهلکی می گفت در پاییز بهترین اتفاقات برایم می افتد؛ به گفته همسرش آنها در پاییز عقد کردند، عروسی شان در پاییز برگزار شد، در پاییز به سفر کربلا رفتند و سرانجام در پاییز، حمید به شهادت رسید.

M-H-ShahidHamidSiahkaliMoradi

دانلود با کیفیت 360 از سرور 1

دانلود با کیفیت 360 از سرور 2

مستند ملازمان حرم-شهید ابوعیسی

مستند ملازمان حرم-شهید ابوعیسی

شهید ابوعیسی از جمله نیروهای حزب الله لبنان بود که طی عملیات تروریستی عوامل رژیم صهیونیستی به همراه پنج نفر دیگر از اعضای حزب الله به شهادت رسید.

پانزدهمین قسمت برنامه «ملازمان حرم» کاری از تلویزیون اینترنتی نصر، به گفت وگو با همسر این شهید مدافع حرم اختصاص خواهد داشت.

در این برنامه دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد به نزد همسر شهید ابوعیسی می رود و با او در مورد خاطرات زندگی مشترک با همسرش می پرسد.

همسر ابوعیسی تعریف می کند که برای اولین بار، شنیدن خبر شهادت او برایش غیر قابل باور بود ولی به تدریج با این حقیقت کنار آمد.

دانلود با کیفیت 360

 مستند ملازمان حرم – شهید سید مهدی موسوی

 مستند ملازمان حرم - شهید سید مهدی موسوی


هید سید مهدی موسوی کارشناس ارشد سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان و از بسیجیان فعال سپاه ناحیه امام حسین(ع) بود که حدود دو سال پیش در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در مبارزه با گروه های تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

او علاوه بر این جانشین حوزه مقاومت بسیج ۱۰ شهری نیز بود که طی درگیری با اشرار و ایادی استکبار جهانی شهید شد.

سید مهدی در هنگام شهادت ۳۰ سال سن داشت و در اوج جوانی، جانش را فدای اسلام ناب و مبارزه با تکفیری هایی کرد که آبروی اسلام را هدف قرار داده اند.

دانلود

 مستند ملازمان حرم – شهید مرتضی خدادادی
 مستند ملازمان حرم - شهید مرتضی خدادادی

تیپ فاطمیون یکی از مهمترین گروه های مبارز مسلح علیه فتنه تکفیری ها در سوریه به شمار می رود، نیروهایی از کشور افغانستان که خالصانه و مجاهدانه و تنها برای دفاع از اسلام ناب و مکتب تشیع، در مقابل داعشی ها و دیگر گروه های تروریستی مقاومت می کنند.

تاکنون بسیاری از اعضای تیپ فاطمیون در جبهه نبرد علیه تکفیری ها به شهادت رسیده اند، شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) که برای دفاع از آرمان های اصیل و بر حق خود، لحظه ای درنگ نکرده و عاشقانه به سوی شهادت می شتابند.

مرتضی خدادادی از جمله شهدای تیپ فاطمیون است که پاییز سال گذشته، به دست تکفیری های تروریست شهید شد و افتخاری دیگر برای این تیپ خلق کرد.

هفدهمین قسمت مجموعه «ملازمان حرم» روایتی است از زندگی این شهید افغانی و گفت وگو با همسر فداکارش؛ این بانوی صبور از روزهایی می گوید که مرتضی راهی جبهه جنگ علیه تکفیری ها شد و روزی که خبر شهادتش را شنید
دانلود

 مستند ملازمان حرم – شهید امین کریمی
M-H-ShahidAminKarimi


«امین کریمی چنبلو» مدافع حرمی اصالتاً مراغه‌ایو ساکن تهران، متولد یکم فروردین سال ۶۵ و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و دانشجوی کارشناسی الکترونیک و ورزشکار حرفه‌ای در چهار رشته ورزشی.

او حین انجام مأموریت در حومه شهر حلب در سوریه در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) و در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به‌دست نیروهای تکفیری در کشور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر مطهر او نیز ششم آبان ماه سال گذشته برگزار شد.

«زهرا حسنوند» متولد دانشجوی کارشناسی ارشد فقه و حقوق، همسر این شهید گرانقدر مدافع حرم است که دو سال و هشت ماه با او زندگی کرد.

در هجدهمین قسمت «ملازمان حرم» شاهد حضور دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد در منزل شهید کریمی خواهیم بود.

دانلود

مستند ملازمان حرم – شهید عبدالحمید سالاری

M-H-ShahidAbdolhamidSalari


آذرماه سال گذشته بود که خبر شهادت عبدالحمید سالاری به گوش مردم هرمزگان رسید؛ مردمی انقلابی که در دوران دفاع مقدس هم شاهد حضور پیکر مطهر شهدای جنگ تحمیلی بودند و این بار، یکی دیگر از فرزندان آنها در دفاع از اسلام و حرم زینب کبری(س) در خون خود غلطیده بود.

شهید عبد الحمید سالاری متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرمند از توابع شهرستان حاجی آباد در یک خانواده مذهبی بود که ۱۲ آذر ماه سال جاری و در مبارزه با تکفیری های داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مجموعه «ملازمان حرم» که به گفت وگو با همسران شدای مدافع حرم اختصاص دارد، این هفته با حضور همسر این شهید والامقام به روی آنتن شبکه افق می رود.

دکتر شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد به عنوان مجری برنامه با همسر شهید سالاری به گفت وگو می نشیند و از او در مورد اهداف و آرمان های شهید می پرسد.
دانلود

منبع: نصر تی وی

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 367 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 11:38

دکلمه جانسوز دختر شهید مازندرانی خان طومان

belbasi

فاطمه بلباسی، یگانه دختر شهید محمد بلباسی  در مراسم بزرگداشت این شهید این چنین با پدرش حرف زد:

بسم رب‌الشهداء و الصدیقین

امروز می‌خواهم از کسی صحبت کنم که همیشه با من است؛ چند روزی است که عده‌ای به من می‌گویند که بابای من مرده است، ولی من مثل همه شماها پدر دارم، با او حرف می‌زنم، نگاهش می‌کنم، با او بیرون می‌روم و یا مثل همه شما با او بازی می‌کنم.

البته من یک فرق کوچک با شما دارم و آن این است که چند روزی است پدر من، عکسی است بر روی طاقچه اتاق‌مان…

الان هم که من با شما صحبت می‌کنم، بابای عزیزم در کنارم ایستاده  و بر روی سرم دست می‌کشد تا احساس تنهایی نکنم؛ بابای عزیزم همیشه دلش می‌خواست که شهید شود،”شهادت مبارک باباجون”.

راستی! باباجون، سلام همه ما را به پدرجون هدایت برسون و بهش بگو “‌بابا چشمت روشن دیگه تنها نیستی”

باباجون! همه می‌دانند مفقودالجسد شده‌ای، اما مامان صبور و قهرمانم تو گوشم همش می‌گه “‌یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور” و امیدوارم که تو برگردی و کلبه ما را پر نور کنی.

بابای خوبم! سلام من، مادرم، حسن، مهدی و عزیزم را به حضرت زینب(س) و دردانه سه ساله امام حسین‌(ع) برسان و برای ما دعا کن.

ما منتظرت هستیم تا تو مثل همیشه برگردی…

دختر کوچکت “‌فاطمه بلباسی”

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 294 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:09

Reisi-JangeNarm

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به لزوم الگوبرداری فعالان فضای مجازی از سیره سیدالشهدا (ع) تأکید کرد.

وی گفت: شناخت و معرفت نسبت به امام به ویژه امام حسین (ع) و حق امام بر ما وظیفه همه آحاد بشر است.

رئیسی افزود: آنچه می‌تواند فکر، اندیشه و اخلاق را برای انسان رقم بزند اسوه‌ها و الگوها هستند که سیدالشهداء (ع) تأکید کردند «من اسوه و الگو هستم».

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: آنچه گوش فلک را اکنون کر کرده داعیه‌داری حقوق بشر است که ما در سیره امام حسین (ع) اوج دگرخواهی در پرتو خداخواهی را می‌بینیم با این تفاوت که دگرخواهی‌های موجود در عالم برای اهدافی غیر از خدا ترسیم شده است.

وی افزود: شناخت دشمن و ترفندها و مکث‌های او و اقدام متناسب و زمان‌شناسانه در مواجهه با دشمن در سیره امام حسین (ع) بسیار مشهود است. شما می‌دانید که توابین شعار خوب و هدف مقدسی داشتند و در این راه کشته شدند اما نامی از آنها نیست جز برای تاریخ‌نویسان.

رئیسی ادامه داد: تفاوت توابین با شهدای کربلا در نوع زمان‌شناسی و اقدام زمان‌شناسانه آنها است.

وی با بیان اینکه معاندان می‌خواستند عاشورا پایانی بر نهضت باشد اما این روز طوری رقم خود که آغاز و تولد شد و به قول ملاصدرا که می‌گوید مردان بزرگ دو بار متولد می‌شوند یک بار روز تولد شخص‌شان و دوم روز تولد شخصیت‌شان، عاشورا نیز طوری اراده برای آن تعلق گرفت که آغاز باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ما باید از سیدالشهدا (ع) الگوبرداری کنیم، گفت: ایشان آنگاه که از مدینه به سمت کوفه حرکت کردند به یاران خود گفتند کسانی با ما هستند که خون قلب خود را بدهند و بدانند که فرودگاه این کاروان لقا پروردگار است. این حرکت یک حرکت برنامه‌ریزی شده و دقیق برای انسان معاصر است. چرا که به عقیده ما پیام مهم میلاد امام حسین (ع) این است که دشمن به دلیل شکست سختی که در مواجهه با نظام انقلاب و ریشه‌دار شدن پایه‌های انقلاب متحمل شده به دنبال پیروزی در جنگ نرم است.

رئیسی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ نرم گسترده‌ای را علیه جبهه انقلاب شکل داده و می‌خواهد باورها، اندیشه‌ها و رفتارها را هدف قرار داده و سبک زندگی و هویت اسلامی ما را دگرگون سازد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از ارتباطات برای دروغ‌پراکنی، شایعه‌افکنی، حق را باطل و باطل را حق نشان دادن است، گفت: آنها با استفاده از محتواهای مکتوب، فیلم، انیمیشن و… به دنبال اثرگذاری هستند اما آنچه در این بین افراد با بصیرت و دیده‌بان تیزبین جنگ نرم به عنوان یک استراتژی و نه تاکتیک برای شناخت مفهوم جنگ نرم به کار ببرند این است که جنگ نرم و مفهوم ارتباطات را مورد توجه قرار دهد.

تولیت آستان قدس رضوی به موضوع ایجاد فناوری‌های اطلاعاتی و نظام ارتباطات به دست بشر اشاره کرد و گفت: این تنها فناوری است که توسعه باور نکردنی داشته و همه ابعاد زندگی انسان را تحت تأثیر قرار داده است و ما باید از آن برای برتری استفاده کنیم.

رئیسی تأکید کرد: فرهنگ ما نسبت به فرهنگ دیگر ملت‌ها برتری ذاتی دارد و باید نشان دهیم که منطق و سخن ما می‌تواند تأثیرگذاری در دنیای دیجیتال نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: در این مورد لازم است که عزیزان بدانند با وجود همه آنچه در اختیار دشمن است سرمایه مهمی که مهم‌ترین سرمایه بشر است و همانا نفس الهام‌بخش بدی‌ها و خوبی‌ها است زمینه بسیاری در جامعه بشریت ایجاد کرده که می‌تواند مخاطب بودن انسان‌ها را برای نیروهای انقلابی رقم بزند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به کسالت مقام معظم رهبری و بستری شدن ایشان در بیمارستان اشاره کرد و گفت: اینکه رهبری ناراحتی پیدا کردند به بیمارستان رفتند موجب شد بیش از 400 میلیون نفر در فضای مجازی جویای احوال ایشان شده ضمن دعا نسبت به ایشان ابراز محبت کنند این دلدادگی‌ها به پیام انقلاب و رهبری است که دل‌ها را تسخیر کرده است به طوری که با توجه به جمعیت 70 میلیونی ما برای ایشان 400 میلیون پیام در فضای مجازی می‌آید.

رئیسی بار دیگر به قصد دشمن برای تغییر باورها و ارزش‌ها و همچنین نفوذ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به جامعه با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: امروز زیارت اهل بیت (ع) به عنوان یک مزیت بسیار مهم برای مصون‌سازی در مقابل جنگ نرم به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: دلیل هجمه‌های بسیار دشمن به موضوع زیارت اهل بیت همین تأثیرگذاری و نقش زیارت در مصون‌سازی مقابل جنگ نرم است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: آنها می‌خواهند در مورد زیارت تردید ایجاد کنند که یکی از جلوه‌های زیارت اربعین است کجای دنیا این حجم از انسان‌ها عاشقانه برای یک مراسم در یک مکان گردهم می‌آیند.

رئیسی یادآور شد: فعالان فضای مجازی بدانند هر شبی که بیخوابی می‌کشند و مفاهیمی از امام حسین (ع) را منتقل می‌کنند دارای ارزش فراوانی است.

وی بار دیگر به موضوع اربعین و عاشورا اشاره کرد و گفت: اربعین و عاشورا ایام عادی نیستند و بنای هستی بر این است که هر روز بر اهمیت آنها افزوده شود. ملاحظه کنید که مقاومت یمن بیش از یک سال است که آمریکا و سعودی‌ها را پشیمان کرده و استکبار را دچار استیصال کرده است که اینها همه به نام حسین بن علی (ع) است.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان سخنان خود خطاب به مدافعان انقلاب اسلامی در فضای مجازی گفت: شما بدانید که حرکت‌تان مؤثر و موج‌آفرین در جامعه بشری است و با این نگاه مصمم حرکت خود را با یک خصوصیت جزمیت، عزم ملی و نگاه به آینده ادامه دهید که این سه ویژگی بسیار مهم است.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 285 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:09

تقدیم به سردار شهید پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری اباعبدالله علیه السلام ندسا

shahid-nazeriB

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: سردار دریاداردوم پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری اباعبدالله(ع) ندسا در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات به یاران شهیدش پیوست.

دریاداردوم پاسدار ناظری از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان قدیمی و زبده نیروی دریایی سپاه بود که در یگان هوابرد و ناوگردهای اعزامی ندسا برای تأمین تردد کشتی‌ها و شناورها در خلیج عدن طی سال‌های اخیر، نیز خدمات ارزنده‌ای ایفا کرد.

وی همچنین در تربیت و آموزش نیروهای تکاور نیروی دریایی سپاه نقش قابل توجهی داشت.

این عزیز در مستند مسابقه ی فرمانده که از شبکه افق سیما پخش میشد نقش فرمانده اصلی را بعهده داشت.
دانلود با کیفیت 360

دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت موبایل

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 298 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 10:12

عباسی: آقایان! صنعت موشکی صاحب دارد! خواب آشفته برایش نبینید…

abbasi-jange-narm-moushakiB

گزیده سخنرانی پرشور استاد حسن عباسی در دانشگاه مازندران(بابلسر) با موضوع مهندسی سیاسی و دار و دسته نیویورکی ها | بیست اردیبهشت نود و پنج | شماره دو (2) استاد عباسی: همانطور که در سوریه میجنگیم، در داخل هم خواهیم جنگید…

– آقایان دولت! صنعت موشکی صاحب دارد! مثل انرژی اتمی نیست که یتیم باشد…

– برای تولید موشکها کاملا بومی و خودکفا هستیم حتی به یک پیش هم از خارج مرزها احتیاج نداریم.

– تا وقتی که ایران را هم مثل عراق و سوریه نکرده اند قدر امنیت را نمی دانید! ما که از لحاظ هواپیمای جنگنده برتری نداریم، چرا میخواهید برتری موشکی را هم نابود کنید!

– آقایان بجای اینکه شکایت کنید، راه صحیحش این است که گوش کنید و اصلاح کنید!

– اگر فکر میکنید با کشاندن من به دادگاه سکوت میکنم، من پلاکم گردنم است و سر قضیه ربا، بانکها اعلام کردند که میکشیمت! پلاکم را انداختم گردنم.

– بسیاری از آنهایی که در سوریه میجنگند دست پروده ما هستند؛ همان مدل جنگیدنها را ما داخل به شکل فکری و فرهنگی انجام میدهیم. مارا از کشته شدن و دادگاه و … نترسانید!

– ربا را از این دولت برچینید و وزیر ربوی را از مسئولیت ها عزل کنید!

– به بیگانه امید نبندید تا بزرگان فقهی و تفسیری و کلامی و حکمی، تذکر قائده‌ی نفی سبیل ندهند در کلمه «دیوث سیاسی»  !!

دانلود با کیفیت 360
دانلود با کیفیت 720
دانلود با کیفیت موبایل

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 316 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 10:12

سه درس مهم امام خامنه ای برای پاسداران انقلاب

emam-pasdaranB

پاسداری از انقلاب اسلامی ماموریت تعرف شده برای سپاه پاسداران است. سه درس مهم امام خامنه ای برای پاسداران انقلاب در این زمینه:

– انقلاب را درست بشناسید. مبانی نظری انقلاب را عمیقا بشناسید.

– تجربه و تاریخ انقلاب را بدانید.

– تربیت خود بعنوان انسان صالح

دانلود با کیفیت 360

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت موبایل

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 325 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:08

فیش های حقوقی ده ها میلیونی دولت تدبیر و امید

TadbirVaOmid2

به گزارش مهر، فیش‌های حقوقی برخی اعضای هیات عامل و معاونان بیمه مرکزی با نام آنها بر روی برخی سایت‌ها و رسانه‌های خبری منتشر شده است.

مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می‌دهد که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی ۱۸۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر ۸۷ میلیون تومان بوده است.

وام ضروری ۴۰۰ میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه‌کاری چهار میلیون تومانی، اضافه‌کاری فوق‌العاده ۳۳ میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:08

قسمت سوم مجموعه بازخوانی

Bazkhany-03

قسمت سوم مجموعه بازخوانی

بسم الله الرحمن الرحیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، و با مطرح شدن مفهوم صدور انقلاب اسلامی همیشه این مسئله دستاویزی برای تخریب نظام به حساب آورده اند ازین جهت که جمهوری اسلامی را به توسعه طلبی متهم می کنند اما در این کلیپ حاضر رهبر انقلاب اسلامی به طور شفاف این مسئله را واکاوی می کنند.
http://opizo.com/qGAfSt

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 265 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:08

حکم ارتداد مدافع حرم اهل سنت صادر شد! +فیلم

index

(بسم الله الرحمن الرحیم)

با این که در سالهای اخیر به طور روزانه شاهد فیلم و کلیپ های متعددی از شکنجه و اعدام های وحشیانه توسط داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه و عراق هستیم اما شبکه وهابی وابسته به عربستان سعودی در برنامه های خود به صورت گسترده از این گروه های تروریستی حمایت کرده و آن را حرکت مردمی و خودجودش خوانده اند.

این در حالی است که اعمال شنیع این گروه های تروریستی و ظلمی که از سوی این گروه ها به مسلمانان می شود موجب شده است که برادران اهل سنت نیز به صورت خودجوش و داوطلبانه دست به تشکیل گروه های مقاومت علیه این گروه ها بزنند که تشکیل گروه نبویون از آن جمله است. گروه نبویون متشکل از شیرمردان اهل سنت است که شانه به شانه با رزمندگان اسلام در برابر جبهه تکفیری می جنگد.

در این فیلم مجری وهابی شبکه کلمه جبهه ترورریست ها را جبهه حق و جبهه مقاومت را جبهه باطل و کفر می خواند و بیان می کند:  هر کس در جبهه کفر بجنگد مرتد است و نماز جنازه بر آن جایز نیست، من باور نمی کنم هیچ عالم اهل سنت بر جنازه چنین مرتدانی نماز خوانده باشد.

آری این نوع نگاه بی منطق و بی خردانه، که داعشیان جنایتکار به عنوان انسان های حق طلب نشان داده شوند و در مقابل، مدافعان حرم اهلبیت مرتد و کافر معرفی شوند تنها اختصاص به جریان تکفیریِ وهابی و رسانه های وابسته به آن ها دارد.

لینک دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 463 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:07

نماهنگ دیدار فرماند‌‌‌‌هان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب

13950213

(بسم الله الرحمن الرحیم)
نماهنگ دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب منتشر شد.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 258 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:07

فیلم/ چای عجیبی که مدافعان حرم می نوشند (با زیرنویس فارسی)

c4e0aec08a1ed8da5ca673433a8b3314

فیلم/ چای عجیبی که مدافعان حرم می نوشند (با زیرنویس فارسی)

(بسم الله الرحمن الرحیم)
یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء، دم کردن چای آتشی با روشی نادر و عجیب را «چای مخصوص مجاهدان» نامید و در وصف آن اظهار داشت: هر چیزی که اسم مجاهدان را با خود یدک بکشد، بهترین چیز در عالم هستی است.

دانلود

گمنام زمان...
ما را در سایت گمنام زمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Gomnam 313 gomnam313 بازدید : 261 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 ساعت: 9:07